Renkomäen koulu

Karoliina Mäkelä

Orimattilankatu 103
15680 Lahti

Renkomäen koulu sijaitsee Monitoimitalo Aurassa. Koulussa on tällä hetkellä yhteensä 430 oppilasta luokilla 1-6 sekä vaativan erityisen tuen luokilla 0-9 (Elmerikoulu). Aurassa toimii myös Renkomäen päiväkodin esiopetus ja siihen liittyvä varhaiskasvatus, koululaisten iltapäivätoiminta sekä kirjasto. Monitoimitalo ympäristöineen tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet kokonaisvaltaiseen oppimiseen.

Aurassa opimme lentämään turvallisesti yhdessä! Kohtaamme jokaisen arvostaen ja rohkaisemme kasvamaan ja kehittymään.

Elmerikoulumme tarjoaa vaativan erityisen tuen opetusta lapsille ja nuorille, joilla on muun muassa vaikeavammaisuutta, autismin kirjoa sekä psykososiaalisen tuen tarvetta. Koulumme järjestää opetusta toiminta-alueittain ja yksilöllistetyn oppimäärän mukaan oppiaineittain.

Renkomäen Elmerikoulu on alueellinen koulu ja oppilaat tulevat koko Päijät-Hämeen alueelta.

Elmeriluokkia koulussa on 6, joissa erityisluokanopettajia on 7 ja koulunkäynninohjaajia 26.